Pages

Sunday, September 21, 2008

De gustibus
Imi palc(e) , nu-mi plac(e)
- o leapsa lansata de mayuma si ajunsa intortocheat la mine, prin katikaland. Si tot ca mayuma, precizez si io ca cele doua liste sint generale, de moment si deloc exhaustive. Nu e exclus, de exemplu, ca peste 20 de ani sa-mi placa hreanul si sa-l urasc pe Sting. Pina atunci insa, voila :-)

Imi plac:
marea, diminetile de vara, mirosul de iarba proaspat tunsa, masinile de epoca, designul danez (aci intra si scaunul ou al lui Arne Jacobsen), Picasso, Sting, Coldplay, cizmele de calarie, creatiile lui Lacroix, martipanul, cifra 7, pastele, scoicile in sos alb, vinul Carmenere, ciresele, lacramioarele, ceasurile sport, fotografiile alb-negru, poncho-urile, anticariatele, jocurile de cuvinte, Sean Penn, Benicio del Torro, calatoriile, casele vechi cu acoperis de stuf, puiul tandori, salata Waldorf, piinea cu usturoi, pravaliile de pe Montmartre, scrisul de mina, barcile cu pinze, vinilurile, mersul pe jos.

Nu-mi plac:
lasitatea, lipsa de onestitate, ploaia mocaneasca, tinuta (uniforma) business, mess-urile, hreanul, vocile inalte, Metaxa, bauturile gazoase, luatul prea tare-n serios, Paris Hilton si Victoria Beckham, inflexibilitatea, lacomia, tractoarele pe drumuri nationale, taxele daneze, crinii, vecinii din stinga...si-or mai fi.

In final mentionez si stafeta de trei la leapsa asta: inraspar, doamnad si raulnecesar :)

8 comments:

pantacruel said...

am citit cu placere si mi-au placut mult... "vecinii din stinga" :)

anda grarup said...

uofff, panta, pai ma mai plingeam io de ei pe-acilea: is aia de tund la 6 dimineata ba gazonul, ba gardul viu, ba matura patioul, ba uda florile...asta fix sub geamul meu de la dormitor. Acu' bine c-a mai dat frigu' si stau mai mult prin casa!!

Anonymous said...

hei, ma bucur ca ai raspuns :)

si mie imi plac lacramioarele si sean penn

anda grarup said...

Nu-i asa ca-i bestial in "Dead Man Walking" si in "Sweet and Lowdown"? :)

Anonymous said...

plus ca-i bestial in sine

:D

Anonymous said...

multumesc, imi plac listele...
de ce ralunecesar si nu raulnecesar?

anda grarup said...

Ma duc sa remediez mintenas greselile. uuupss, am mai marturisit eu odata ca tastatura mea e nitel dislexica...

Anonymous said...

Am remarcat ca scrii bine si frumos :) Te felicit pentru blog. Mi-ar placea sa facem link exchange. Spune-mi te rog cum ai dori sa apara blog-ul tau in blogroll-ul nostru?
Blog-ul nostru e http://stropidefericire.blogspot.com . Daca doresti sa ne adaugi si tu foloseste Stropi de Fericire drept display name si adresa anterior mentionata.
Ne cerem scuze de deranj si speram intr-o colaborare frumoasa :)

Echipa Stropi de Fericire